πρΟΤΑση εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου
Ανακοίνωση - Καταγγελία της "πρΟΤΑσης εργαζομένων Δ. Χαλανδρίου"


Ανακοίνωση - Καταγγελία της προτασης εργαζομένων δ. χαλανδρίου

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

ΣΕΔΑΠ: Ζητά ανοιχτά πάρκινγκ στο μετρό Δ.Πλακεντίας & στο σταθμό Χαλανδρίου

Ο ΣΕΔΑΠ (Σύλλογος Εργαζομένων Δ.Αγίας Παρασκευής), με ανακοίνωσή του, στηρίζει την κινητοποίηση των κατοίκων, φορέων, και δημοτικών κινήσεων, με αίτημα να ανακληθεί η ιδιωτικοποίηση των πάρκινγκ στο σταθμό του μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας αλλά και στο σταθμό Χαλανδρίου.

«Κάτοικοι και φορείς αντιστέκονται στην περαιτέρω εμπορευματοποίηση των μετακινήσεών μας, που έρχεται μετά τις μπάρες και το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς να επιβαρύνει τα λαϊκά στρώματα, τα οποία κατά βάση χρησιμοποιούν τα μαζικά μέσα μεταφοράς.
«Η κατασκευή των μεγάλων έργων (ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ-ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ), παρά την βελτίωση της καθημερινότητάς μας, έχει συνεπιφέρει μια σημαντική κλιματική αλλαγή και επιβάρυνση του περιβάλλοντος με επιβλαβείς και καρκινογόνους ρύπους», τονίζει ο Περιβαλλοντικός Πολιτιστικός Σύλλογος Κοντοπεύκου- Παραδείσου- Πευκακίων.
Η περιοχή του μετρό της Δουκίσσης Πλακεντίας, ειδικά, έχει την εικόνα ενός λεηλατημένου τοπίου τσιμεντούπολης, αφού έχει ήδη υποστεί τεράστια αλλοίωση μετά την κατασκευή της Αττικής Οδού και των πολλαπλών εισόδων-εξόδων, της περιφερειακής, των διοδίων, του τεράστιου κομβικού σταθμού μετρό και προαστιακού καθώς και του αμαξοστασίου. Θα μπορεί πλέον να χαρακτηρίζεται αν περάσει κι αυτό, η περιοχή του τσιμέντου και της μπάρας!Δεν θέλει και πολλά κανείς για να σκεφθεί πως το μέτρο της «Αττικό Μετρό» είναι προφανέστατα αντικοινωνικό, αντιλαϊκό και λειτουργεί κατά της χρήσης του δημόσιου μεταφορικού μέσου. Είναι χαρακτηριστικό πως σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο, ένας εργαζόμενος για να μπορέσει να σταθμεύσει 22 ημέρες το μήνα για να πάει στη δουλειά του, χρειάζεται 132 ευρώ, κάτι που καθιστά τη χρήση του μετρό ασύμφορη.
Αυτό το νέο μέτρο αποκλεισμού είναι λογικό να λειτουργήσει αποτρεπτικά σε σχέση με τη χρήση των μέσων μεταφοράς για αρκετό κόσμο, που μάλλον θα προτιμήσει να πάρει το αυτοκίνητο στη δουλειά (αφού δε θα συμφέρει οικονομικά πλέον το μετρό), εντείνοντας το κυκλοφοριακό χάος στη μητρόπολη με την αντίστοιχη περιβαλλοντική ρύπανση. Επιπλέον, θα πολλαπλασιάσει την κυκλοφοριακή επιβάρυνση στους γύρω από το μετρό τοπικούς δρόμους κατοικημένων περιοχών κάνοντας μια δωρεάν θέση στάθμευσης πολύτιμη και χρονοβόρα υπόθεση, με άμεση συνέπεια την αύξηση της παράνομης στάθμευσης και των αντίστοιχων προστίμων για τους οδηγούς, όπως σημειώνει και ο Περιβαλλοντικός – Πολιτιστικός Σύλλογος Κοντόπευκου – Πευκακίων Αγίας Παρασκευής, πως «ο ήδη βεβαρυμένος κυκλοφοριακός φόρτος στην περιοχή, λόγω της στάθμευσης καθημερινά εκατοντάδων αυτοκινήτων επιβατών του μετρό, θα επιδεινωθεί δραματικά».
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
Αστικές συγκοινωνίες προς όλους, συχνές -αξιόπιστες-ταχύτατες από την γειτονιά κατοικίας που μένει ο καθένας προς το ΜΕΤΡΟ, ώστε να μην έχει κανείς την ανάγκη να πάρει το ΙΧ ως τον κάθε σταθμό ΜΕΤΡΟ.
ΑΝΟΙΧΤΑ και ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΚΙΝΚ στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ, ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση των Δημόσιων χώρων στάθμευσης.
Να μην κτιστεί το παρκινκ της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, στην ήδη βεβαρυμμένη περιβαλλοντικά περιοχή , αλλά να αναζητηθεί η αξιοποίηση άλλου κτίσματος από την αναξιοποίητη περιουσία του Δημοσίου.»
'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();