πρΟΤΑση εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου
Ανακοίνωση - Καταγγελία της "πρΟΤΑσης εργαζομένων Δ. Χαλανδρίου"


Ανακοίνωση - Καταγγελία της προτασης εργαζομένων δ. χαλανδρίου

Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Δείτε εδώ το «Ασφαλιστικό Βιογραφικό» σας - Πώς γίνεται η πρόσβαση & τι εμφανίζει

O χρόνος ασφάλισης όλων των Ελλήνων έχει ενσωματωθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα «Άτλας» και οι διαδικασίες έχουν προχωρήσει αρκετά, συγκριτικά με την «πρώτη» του εμφάνιση.
Συγκεκριμένα, έχει ενσωματωθεί ο χρόνος ασφάλισης από το 1994 μέχρι σήμερα για το ΙΚΑ, τον ΟΑΕΕ, το ΕΤΑΑ και από το 1998 έως σήμερα για τον ΟΓΑ. Επίσης έχει ενσωματωθεί περισσότερο από το 70% του χρόνου ασφάλισης από τους 2 μεγαλύτερους τομείς του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ.

Συνολικά έχουν ενσωματωθεί 2,8 δισεκατομμύρια ημέρες ασφάλισης.
Επιπλέον, ενσωματώνεται και η πληροφορία από το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και το ΝΑΤ, καθώς και το διάστημα 1994-1997 για τον ΟΓΑ.
Κάθε ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να δει και να εκτυπώσει το χρόνο ασφάλισης που έχει τεκμηριώσει.
Η πρόσβαση γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:
-με τη χρήση των κωδικών του ΤΑΧΙS της ΑΑΔΕ
-με τη χρήση κωδικών eIDAS
ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Δείτε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες:
Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στο Ασφαλιστικό Βιογραφικό;
Η πρόσβαση στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ»- Ενότητα Ενιαίου Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης προϋποθέτει υψηλό βαθμό ασφάλειας και έγκυρη ταυτοποίηση του χρήστη. Για το λόγο αυτό η πρόσβαση γίνεται αποκλειστικά με κατάλληλο μηχανισμό συνδυασμού κωδικού χρήστη και συνθηματικού (Username – Password), ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων αξιοποιείται η υποδομή πιστοποίησης του συστήματος ΤΑXIS της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
Κατά την διαδικασία εισόδου ζητείται και ο ΑΜΚΑ του ασφαλισμένου (μοναδικό αναγνωριστικό στοιχείο στο σύστημα Ασφάλισης) που μαζί με τον ΑΦΜ και άλλα ταυτοτικά στοιχεία χρησιμοποιούνται για εξασφάλιση της αρμοδιότητας εισόδου.

Με τον/την σύζυγό μου έχουμε κοινούς κωδικούς TAXIS. Γιατί δεν μπορώ να δω το Ασφαλιστικό μου Βιογραφικό;
Για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων η πρόσβαση επιτρέπεται αυστηρά και μόνο στον διαπιστωμένο δικαιούχο του Λογαριασμού και απαιτείται σε περίπτωση συζύγων η χορήγηση των ειδικών στοιχείων πιστοποίησης από το σύστημα TAXIS και για τους δύο. Τα στοιχεία αυτά χορηγούνται από τις εφορίες (Δ.Ο.Υ) σύμφωνα με τον ακόλουθο σύνδεσμο (http://www.gsis.gr).
Πως μπορούν να διορθωθούν λανθασμένα ή ελλιπή στοιχεία που εμφανίζονται στα «Στοιχεία Ασφαλισμένου»; (π.χ. λάθος Αριθμός Ταυτότητας, Ημερομηνία Γέννησης κ.λ.π.)
Θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ΚΕΠ για επικαιροποίησή τους στο μητρώο του ΑΜΚΑ. Η ενημέρωση θα γίνει με την αναγγελία των μεταβολών.
Ποιοι Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης έχουν ενταχθεί στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ»;
Στο σύστημα έχουν ενταχθεί οι Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ΟΓΑ, ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ, ΕΤΑΠ-ΜΜΕ (ΤΑΙΣΥΤ,ΤΣΠΕΑΘ). Στο επόμενο διάστημα θα ενταχθούν το ΝΑΤ και το Δημόσιο.
Ποιά χρονικά διαστήματα καλύπτει η Ασφάλιση που έχει ενταχθεί στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ»;
Το σύστημα «ΑΤΛΑΣ» – Ενότητα Ενιαίου Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης καλύπτει στην πρώτη του έκδοση το χρόνο ασφάλισης από την 1/1/1994 έως σήμερα. Σταδιακά ο χρόνος ασφάλισης θα εμπλουτιστεί με στοιχεία για το διάστημα προ του 1994.
Ο Ενιαίος Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης αποτελεί βεβαίωση χρόνου ασφάλισης;
Ο Λογαριασμός απεικονίζει ενιαία τα στοιχεία ασφάλισης στα πληροφοριακά συστήματα των ΦΚΑ που ταυτοποιήθηκαν κατά την τελευταία ενημέρωση του συστήματος «ΑΤΛΑΣ» και δεν αποτελεί βεβαίωση χρόνου ασφάλισης.
Έχω ασφάλιση σε Φορέα ο οποίος δεν εμφανίζεται στο Ασφαλιστικό μου Βιογραφικό.
Εφόσον ο Φορέας έχει ενταχθεί στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ» θα πρέπει να απευθυνθείτε στην υπηρεσία Μητρώου του και να επιβεβαιώσετε ότι έχουν καταχωρηθεί ορθά ο ΑΜΚΑ και ο ΑΦΜ σας. Τα στοιχεία που θα διορθωθούν ή συμπληρωθούν θα εμφανιστούν με την επόμενη μηνιαία ροή ενημέρωσης από τον Ασφαλιστικό Φορέα σας.
Σε έναν Φορέα μου λείπουν διαστήματα (χρόνος) ασφάλισης.
Ο χρόνος ασφάλισης αναγγέλλεται στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ» από τους Ασφαλιστικούς Φορείς. Η μη εμφάνιση διαστημάτων ασφάλισης δεν σημαίνει απώλεια του αντίστοιχου χρόνου και μπορεί να συμβαίνει επειδή:
• Τα αντίστοιχα στοιχεία δεν είναι ακόμη καταχωρημένα μηχανογραφικά.
• Η ασφάλιση δεν είναι οριστικοποιημένη (πληρωμένες εισφορές)
• Τα στοιχεία βρίσκονται σε φάση ελέγχου εγκυρότητας και ταυτοποίησης.
Εφόσον διαπιστώσατε ότι δεν εμφανίζεται όλος ο χρόνος ασφάλισής σας μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ασφαλιστικό σας Φορέα για περαιτέρω πληροφορίες. Στοιχεία που θα διορθωθούν ή συμπληρωθούν θα εμφανιστούν με την επόμενη μηνιαία ροή ενημέρωσης από τον Ασφαλιστικό σας Φορέα.

* Επισημάνσεις ΙΚΑ-ΕΤΑΜ:
1. Αποδεικτικά της ασφάλισης στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για περιόδους απασχόλησης μέχρι 31/12/2001 αποτελούν τα αντίστοιχα ασφαλιστικά βιβλιάρια, τα οποία οι ασφαλισμένοι πρέπει να διατηρούν μέχρι τη συνταξιοδότησή τους.
2. Οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ μπορούν να ζητούν ανακεφαλαίωση του χρόνου ασφάλισής τους και να λαμβάνουν αντίστοιχη απόφαση του άρθ.47 Ν.2676/1999 από τα κέντρα ανακεφαλαίωσης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δύο (2) χρόνια πριν τη συνταξιοδότησή τους.
3. Τα δεδομένα θα ενημερωθούν με άδειες και προσαυξήσεις οικοδομικών ημερομισθίων.

Γιατί δεν εμφανίζονται σύνολα χρόνου ασφάλισης;
Σύνολα χρόνου ασφάλισης θα προστεθούν σε μελλοντική έκδοση του συστήματος.
Έχω χρόνο ασφάλισης στο εξωτερικό. Γιατί δεν εμφανίζεται στο Ασφαλιστικό μου Βιογραφικό;
Ο χρόνος ασφάλισης στο εξωτερικό θα αναγγελθεί εφόσον ενταχθεί στον κύριο φορέα ασφάλισης και αναγγελθεί στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ».
Είμαι συνταξιούχος. Γιατί δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στο Ασφαλιστικό μου Βιογραφικό;
Προς το παρόν έχουν εξαιρεθεί από το σύστημα «ΑΤΛΑΣ» – Ενότητα Ενιαίου Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης όσοι λαμβάνουν οποιουδήποτε είδους συνταξιοδοτική παροχή (σύνταξη, βοηθήματα, μέρισμα κ.λ.π.).
Πρόσβαση θα δοθεί σε μελλοντικό χρόνο.
Είμαι συνταξιούχος αλλά ταυτόχρονα εργάζομαι. Γιατί δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στο Ασφαλιστικό μου Βιογραφικό;
Προς το παρόν έχουν εξαιρεθεί από το σύστημα «ΑΤΛΑΣ» – Ενότητα Ενιαίου Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης όσοι λαμβάνουν οποιουδήποτε είδους συνταξιοδοτική παροχή (σύνταξη, βοηθήματα, μέρισμα κ.λ.π.), ανεξάρτητα από το αν ταυτόχρονα εργάζονται ή όχι.
Πρόσβαση θα δοθεί σε μελλοντικό χρόνο.
Τι σημαίνουν οι κωδικοποιημένες πληροφορίες (π.χ. κλάδος ασφάλισης) που εμφανίζονται;
Κωδικοποιημένες πληροφορίες όπως οι κλάδοι ασφάλισης, τύποι αποδοχών κ.α. εμφανίζονται όπως αναγγέλλονται από τους Ασφαλιστικούς Φορείς και ακολουθούν την κωδικοποίηση των φορέων. Περιγραφή-επεξήγηση κωδικών θα προστεθεί σε μελλοντική έκδοση του συστήματος.
Πως μπορώ να έχω ενημέρωση για συνταξιοδοτικά θέματα (π.χ. πότε και με ποιές προϋποθέσεις μπορώ να πάρω σύνταξη;)
Το σύστημα «ΑΤΛΑΣ» σε 1η φάση πληροφορεί τον ασφαλισμένο για τον συνολικό μηχανογραφικά καταχωρημένο και οριστικοποιημένο χρόνο ασφάλισης ανά Φορέα και ενημερώνει τις υπηρεσίες απονομής συντάξεων των Φορέων σε περιπτώσεις διαδοχικής ασφάλισης. Ο συντάξιμος χρόνος, η βεβαίωση χρόνου ασφάλισης και η πληροφόρηση για συνταξιοδοτικά θέματα δεν είναι επί του παρόντος αντικείμενο του συστήματος.
'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();