πρΟΤΑση εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου
Ανακοίνωση - Καταγγελία της "πρΟΤΑσης εργαζομένων Δ. Χαλανδρίου"


Ανακοίνωση - Καταγγελία της προτασης εργαζομένων δ. χαλανδρίου

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Νέο εξώδικο στον ΔΕΔΔΗΕ από το Δήμο Χαλανδρίου

Νέο εξώδικο επέδωσε στον ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) ο Δήμος Χαλανδρίου, στις 27 Δεκεμβρίου 2019, ζητώντας την αναβάθμιση του πεπαλαιωμένου δικτύου οδοφωτισμού, που ευθύνεται για τις συνεχείς διακοπές ρεύματος στην πόλη, ειδικά σε περίπτωση βροχής, και ενέχει ενδεχομένως κινδύνους για την ασφάλεια των πολιτών.
Είναι το τρίτο που καταθέτει ο Δήμος σε διάστημα περίπου ενάμιση χρόνου, δεδομένου ότι παρά τις συνεχείς οχλήσεις, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν προχωρά στις αναγκαίες ενέργειες.

Ο Δήμος Χαλανδρίου τονίζει ότι παλιός εξοπλισμός του Δικτύου έχει χάσει τη στεγανότητά του, με αποτέλεσμα όταν βρέχει ολόκληρες περιοχές της πόλης να βυθίζονται στο σκοτάδι. Σε άλλες περιπτώσεις παρατηρείται το φαινόμενο οι λάμπες να μένουν αναμμένες όλο το 24ωρο ή να ανάβουν την ημέρα και να σβήνουν τη νύχτα.

Μόνο τον Νοέμβριο του 2019 ο Δήμος έστειλε 30 αναγγελίες για διαφορετική κάθε φορά βλάβη. Και παρότι κάποιες «αποκαταστάθηκαν», η «αποκατάσταση» αποδείχτηκε προσωρινή και η βλάβη επανεμφανίστηκε με την πρώτη βροχή, σημειώνεται στο εξώδικο του Δήμου.

Με αφορμή μάλιστα συγκεκριμένη βλάβη –στις 9 Δεκεμβρίου 2019- στο δίκτυο του δημοτικού φωτισμού στις οδούς Ιωαννίνων, Λ. Ορέων και Αρτεμισίου, στις οποίες ο οδοφωτισμός λειτουργεί περιστασιακά, όπως σημειώνει ο Δήμος, ο τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ βεβαίωσε ότι το συνεχές κάψιμο της ασφάλειας οφείλεται στο ότι τα φορτία που δέχεται ο συγκεκριμένος δέκτης είναι τεράστια σε σχέση με αυτά που μπορεί να «σηκώσει». «Αυτό συνεπάγεται ότι δεν μπορεί να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του Δικτύου, με συνέπεια να αυξάνονται οι κίνδυνοι όχι μόνο για την ασφάλεια του, αλλά και για την ασφάλεια ενδεχομένως των κατοίκων της περιοχής», υπογραμμίζει στο εξώδικο ο Δήμος Χαλανδρίου.

Τονίζει επίσης ότι εκτός όλων των άλλων σοβαρών προβλημάτων που προκύπτουν, το γεγονός ότι το αρμόδιο τμήμα της Τεχνικής Υπηρεσίας βρίσκεται σχεδόν καθημερινά σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον ΔΕΔΔΗΕ, λόγω των συνεχών προβλημάτων, έχει ως αποτέλεσμα σημαντικές καθυστερήσεις στην εκτέλεση των άλλων καθηκόντων των υπαλλήλων του.

Γι’ αυτό ακριβώς ζητά από τον ΔΕΔΔΗΕ να προβεί στις αναγκαίες ενέργειες και δαπάνες για την αναβάθμιση του δικτύου οδοφωτισμού στην πόλη, «ώστε αυτό να είναι αξιόπιστο και ενεργειακά συμβατό με την περιβαλλοντική νομοθεσία», όπως υποχρεούται άλλωστε να κάνει ο Διαχειριστής «βάσει των διατάξεων του Ν. 4001/2011 που διέπουν τη λειτουργία του, τον Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, το καταστατικό λειτουργίας του και η άδεια διαχείρισης του ΕΔΔΗΕ, την οποία κατέχει», όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται στο εξώδικο που αποστάλθηκε στο ΔΕΔΔΗΕ. 

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();