Δήμος Χαλανδρίου: Κλείνουν για το κοινό οι υπηρεσίες του Δήμου – Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες

Ο Δήμος Χαλανδρίου ενημερώνει τους πολίτες για τα επιπρόσθετα έκτακτα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της Δημόσιας Υγείας και την αποτροπή της διασποράς του κορονοϊού.
Από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 αναστέλλεται η εξυπηρέτηση του κοινού σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου, συμπεριλαμβανομένων των ΚΕΠ.

  • Η εξυπηρέτηση θα γίνεται μόνο εξ αποστάσεως ή κατόπιν ραντεβού.
  • Αναστέλλεται επίσης η λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας.
  • Κλειστά θα παραμείνουν τα δημοτικά κυλικεία που λειτουργούν στην περιοχή.
Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες 
Η εξυπηρέτηση του κοινού από τις υπηρεσίες του Δήμου θα γίνεται, όπου είναι δυνατόν, με τη χρήση ηλεκτρονικού  ταχυδρομείου για την υποβολή αιτήσεων και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών. 
Όλα τα τηλέφωνα και τα e-mails των υπηρεσιών του Δήμου ΕΔΩ.
 Χρήσιμες διευκρινίσεις 
  • Οι δηλώσεις των πολιτών για τη διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων για τα ακίνητα που κατά το παρελθόν δεν είχαν υποβληθεί επαρκώς, θα υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω internet στην ειδική πλατφόρμα ( https://tetragonika.govapp.gr/ ).
    Σημειώνεται ότι η προθεσμία υποβολής της σχετικής δήλωσης έχει παραταθεί έως και τις 30 Ιουνίου 2020. Η προσέλευση των πολιτών στο τμήμα Εσόδων του Δήμου θα επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές  περιπτώσεις  και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης στα τηλ.: 213 20 23 857 και 213 20 23 855 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: esoda@halandri.gr
  • Οι πληρωμές οφειλών που αφορούν στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου θα πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με την υπηρεσία στα τηλ.:  213 20 23 837, 213 20 23 838, 213 20 23 841 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση tameio@halandri.gr
    Οι πολίτες θα μπορούν, αν κριθεί αναγκαίο, να προσέρχονται στην υπηρεσία μόνο με καθορισμένο ραντεβού. 
  • Για πιστοποιητικά και βεβαιώσεις δημοτολογίου (οικογενειακής κατάστασης, βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας κλπ), οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν τηλεφωνικά την αίτησής στα τηλ.: 213 20 23 801, 213 20 23 802, 213 20 23 803 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dimotologio@halandri.gr
  • Για το Ληξιαρχείο μπορούν να επικοινωνούν στα τηλ.: 213 20 23 811 -812 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: lixiarxeio@halandri.gr  Με την υποβολή της αίτησης ο πολίτης θα ενημερώνεται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό του ή οποιασδήποτε έγγραφο επιθυμεί και θα καθορίζεται συγκεκριμένο ραντεβού για την παραλαβή του από το τμήμα Δημοτολογίου στο δημαρχείο, με την προϋπόθεση ότι ταυτόχρονα θα προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
  • Για το Πρωτόκολλο οι πολίτες παρακαλούνται να επικοινωνούν στα τηλ.: 213 20 23 820 -821 και την ηλεκτρονική διεύθυνση protokollo@halandri.gr
  • Για θέματα που άπτονται της Τεχνικής Υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Δήμο στα παρακάτω τηλ. και ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
    Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών213 20 23 971dieythinsi.texnyp@halandri.gr
    Γραμματεία Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών2132023980-081grammatia.texnyp@halandri.gr
    Προϊστ. Τμήματος Σχεδίου Πόλης2132023962poleodomiko@halandri.gr
    2132023954
    2132023960
    2132023957
    poleodomiko@halandri.gr
    Γραμματεία Τμήματος Έργων & Μελετών213 2023989d.ipostirixisty@halandri.gr
    Προϊστ. Τμήματος Συγκοινωνιών & Κυκλοφορίας2132023961dimotiki.sigkinonia@halandri.gr
  • Οι ωφελούμενοι των κοινωνικών υπηρεσιών θα πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω, όπως αυτά απορρέουν από το ΦΕΚ 783/10-3-2020.
    Η διαδικασία των αιτήσεων για ΚΕΑ, επίδομα στέγασης, προνοιακό επίδομα, ανασφάλιστων υπερήλικων, δωρεάν φαρμακευτικής περίθαλψης, επιδόματος γέννησης θα γίνεται κατόπιν ραντεβού. Το ραντεβού θα ορίζεται αυστηρά μεταξύ 09:00 π.μ – 12.00 π.μ.
    Οι πολίτες καλούνται να επικοινωνούν για ραντεβού και διευκρινίσεις από τις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου στα τηλ.: 210 68 99 911, 210 68 99 912, 210 68 99 913 και  στην ηλεκτρονική διεύθυνση koinoniki.ipiresia@halandri.gr Επίσης μπορούν να καλούν στα τηλ.: του Κοινωνικού Φαρμακείου: 21068 99 910 και του Κοινωνικού Παντοπωλείου210 68 99 918.
Για κάθε άλλη υπηρεσία ή συναλλαγή με τον Δήμο ή τα ΚΕΠ οι πολίτες θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνούν τηλεφωνικά, προκειμένου είτε να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά, είτε να λαμβάνουν συγκεκριμένο ραντεβού.
Αυστηρή τήρηση μέτρων προστασίας
Σε κάθε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η επίσκεψη των πολιτών στις υποδομές του Δήμου μας, παρακαλούνται να περιορίζονται στις απολύτως απαραίτητες επαφές και να τηρούν τους ατομικούς κανόνες υγιεινής για την αποτροπή διασποράς της νόσου (αποφυγή κοντινής επαφής, αποφυγή κοινής χρήσης των στυλό και των προσωπικών αντικειμένων, αποφυγή συνωστισμού σε αίθουσες και χώρους αναμονής, καθαρισμός χεριών, αποφυγή χειραψιών κλπ.).
Όλα τα έκτακτα μέτρα που έχει λάβει ο Δήμος Χαλανδρίου
Τα παραπάνω έκτακτα μέτρα ελήφθησαν στο πλαίσιο της πρόληψης και της προστασίας της δημόσιας υγείας , προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος εξάπλωσης του κορονοϊού. Και έρχονται να προστεθούν σε σειρά μέτρων που έχει λάβει ο Δήμος για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορονοϊού. Δείτε ΕΔΩ όλα τα προληπτικά μέτρα που έχουν ληφθεί τις τελευταίες 10 ημέρες.
Από το Blogger.