Όπως είναι γνωστό, η εξυπηρέτηση γενικά στο Δημόσιο και ειδικά στα ΚΕΠ, γίνεται με ραντεβού.
Ωστόσο, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε μία περίπτωση η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει και χωρίς ραντεβού.
«Σχετικά με την εξυπηρέτηση πολιτών για τη διενέργεια γνησίου της υπογραφής, δύναται αυτοί να εξυπηρετούνται, με μέριμνα του εκάστοτε προϊσταμένου ΚΕΠ, χωρίς ραντεβού εφόσον κατά την δεδομένη χρονική στιγμή προσέλευσης είναι δυνατή η είσοδός τους στο ΚΕΠ με βάση τα ισχύοντα μέτρα τήρησης αποστάσεων και του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού παριστάμενων εντός του χώρου του ΚΕΠ».
Το θέμα αναδείχθηκε μετά την καταγγελία πολίτη κατά υπαλλήλου του ΚΕΠ Ζωγράφου, η οποία ζήτησε να εξυπηρετηθεί για γνήσιο υπογραφής χωρίς ραντεβού.
Μάλιστα, για το θέμα υπήρξε και έντονη αντίδραση των εργαζόμενων στα ΚΕΠ.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ