Το GDPR φουσκώνει τον λογαριασμό των υποψήφιων δημάρχων

Περισσότερα θα είναι τα προβλήματα στην τηλεφωνική επικοινωνία για τους υποψήφιους Δημάρχους, Περιφερειάρχες και Συμβούλους όπως δείχνουν τα πράγματα με την νέα κατάσταση που δημιουργείται από το νόμο προστασίας των προσωπικών δεδομένων, γνωστού και ως GDPR.

Η κλασσική προσωπική τηλεφωνική κλήση διατηρεί βέβαια πάντα τα πλεονεκτήματα της επαφής, αλλά περιορίζει τις δυνατότητες μεταφοράς πληροφορίας και βέβαια το πλήθος των επικοινωνιών. Οταν θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα για μια εκδήλωση ή για μια παρέμβαση το να πάρεις 5.000 τηλέφωνα είναι σχεδόν αδύνατο ή θα χρειαστείς αρκετές ημέρες και πολλούς ανθρώπους για κάτι τέτοιο. 
Αντιθέτως με τα μηνύματα μέσω κινητής τηλεφωνίας σε μία ώρα μπορείς πολύ άνετα να ειδοποιήσεις 5.000 άτομα.

Ομως ο κανονισμός της ΕΕ 2016/679 που αντικατέστησε την Οδηγία 95/46 άλλαξε τα δεδομένα και υποχρεωτικά κάθε εθνικό κράτος ψηφίζει και προσαρμόζεται στις ανάλογες διατάξεις.

Με τη θέσπισή των δικαιωμάτων της πρόσβασης, διόρθωσης, λήθης και εναντίωσης για τον πελάτη, απαγορεύονται πια τα εξής:

-Η τήρηση αντιγράφων ή δημιουργία συνδέσμων για δεδομένα που χαρακτηρίζονται μη απαραίτητα.

-Η επεξεργασία δεδομένων όταν η ακρίβεια τους αμφισβητείται μέχρι την επαλήθευσή τους

-Η μη τήρηση αρχείου δραστηριοτήτων επεξεργασίας και η έκθεση των δεδομένων χωρίς χρήση μέσων προστασίας όπως η κρυπτογράφηση ή η ψευδωνυμοποίηση.

Οι εταιρείες αποστολής διαφημιστικών μηνυμάτων είναι υποχρεωμένες να αλλάξουν τα πακέτα προσφοράς και τους τρόπους προσέγγισης τους. Η υποχρέωση να ζητούν την άδεια του παραλήπτη πριν την αποστολή, οδήγησε στην προμήθεια ενός λογισμικού που να την καλύπτει. Ετσι ταυτόχρονα με μια μαζική καμπάνια προς τους παραλήπτες, 
τους κατευθύνει σε ένα σύνδεσμο όπου καταγράφονται οι θετικές ή αρνητικές απαντήσεις για την αποστολή του διαφημιστικού μηνύματος σεβόμενοι την πολιτική απορρήτου. Δίνουν δηλαδή το δικαίωμα στο παραλήπτη πρώτα να αποδεχθεί την παραλαβή ενός διαφημιστικού μηνύματος και μετά να το λάβει.

Αυτό το γεγονός ανεβάζει το συνολικό κόστος για τον πελάτη αφού επιβαρύνεται με μια εφάπαξ δαπάνη της τάξεως των 150 ευρώ συν ΦΠΑ.

Μια αποστολή μηνυμάτων χρεώνεται με λεπτά του ευρώ είτε ανά SMS είτε το ρυθμό παράδοσης των SMS ανά min της ώρας. 
Υπάρχει η δυνατότητα για αποστολή 170.000 SMS/h και η τιμολόγηση γίνεται ανάλογα με την ποσότητα και τη χρονική διάρκεια. 
Επίσης καθορίζεται και το ωράριο με επιλογή κυρίως πρωί ή βράδυ , αποφεύγοντας τις μεσημεριανές οχλήσεις.

Για αυτό και υπάρχουν σημαντικές διαφορές στις τιμές, π.χ. τα 5000 μηνύματα μηνιαίως αγγίζουν τα 235 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Όσο αυξάνεται ο αριθμός λαμβάνεται μια έκπτωση της τάξης των δύο λεπτών ανά μήνυμα. Σε αυτή την τιμή περιλαμβάνεται και αποστολή μέσω των εφαρμογών Messenger-Viber.

Το Messenger επιτρέπει στο χρήστη την αποστολή μηνυμάτων, εικόνων, βντεοκλήσεων σε φίλους με το πρόγραμμα δεδομένων που διαθέτει. Αυτό γίνεται μέσω κινητού ή μέσω υπολογιστή, και υπάρχει η δυνατότητα ομαδικών συζητήσεων.

Στο ίδιο μοντέλο και το Viber με τη διαφορά πως δεν υπάρχει χρέωση.

Αν ένας δήμαρχος επιλέξει για το επόμενο 7μηνο μέχρι τις αυτοδιοικητικές εκλογές να τρέξει μια τέτοια διαδικασία θα ξεπεράσουμε τα 2.000 ευρώ για ένα μέγεθος των 5.000 μηνυμάτων.

Να σημειωθεί πως οι περισσότερες εταιρείες προπληρώνονται είτε μετρητά είτε μέσω πιστωτικής κάρτας που δίνει την ευχέρεια δόσεων.
Τα μηνύματα τα περνούν μέσω εφαρμογής στο κινητό ή στον υπολογιστή οι πελάτες.

Η χωρητικότητα του απλού μηνύματος είναι μέχρι 160 χαρακτήρες, ένα ικανοποιητικό μέγεθος εκτός αν θέλουμε επιπλέον παροχές όπως αποστολή ολόκληρης ομιλίας(ZIP MODE) με επιπλέον κόστος.

Δείτε και προηγούμενο άρθρο μας για μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα