Οι δημότες θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται και με προγραμματισμένη βιντεοκλήση, ενώ το έντυπο το οποίο έχουν ζητήσει θα τους αποστέλλεται ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.
Η διαδικασία
► Οι ενδιαφερόμενοι συνδέεστε στο gov.gr με τους κωδικούς TAXISnet και κάνετε κλικ στην επιλογή «Πολίτης και καθημερινότητα» ή συνδέεστε απευθείας στο mykeplive.gov.gr
► Επιλέγετε τη θεματική κατηγορία υπηρεσιών για την οποία θέλετε να εξυπηρετηθείτε.
- Πληροφορίες και αιτήσεις για τους πολίτες
- Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
► Επιλέγετε ημερομηνία και ώρα για το ραντεβού σας.
► Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και ολοκληρώνετε την κράτησή σας.
► Την ημέρα και την ώρα του ραντεβού σας συνδέεστε με βιντεοκλήση και εξυπηρετείστε από υπάλληλο του ΚΕΠ
Μόνο με ραντεβού η προσέλευση στα ΚΕΠ
Ωστόσο όσοι πολίτες επιλέγουν στον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης, θα πρέπει να θυμούνται ότι η προσέλευση στα ΚΕΠ γίνεται λόγω των συνθηκών πανδημίας ΜΟΝΟ με ραντεβού, το οποίο κλείνεται είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail στο ΚΕΠ της επιλογής τους.
Εξυπηρέτηση και στη νοηματική γλώσσα
Σημειώνεται ότι μετά την εκπαίδευση στη νοηματική γλώσσα που παρακολούθησαν εθελοντές υπάλληλοι της δ/νσης ΚΕΠ του Δήμου Χαλανδρίου, ξεκίνησε τις προηγούμενες μέρες, στο Κεντρικό ΚΕΠ του Χαλανδρίου, η εξυπηρέτηση κωφών – βαρήκοων συμπολιτών μας.
Η πρωτοβουλία του αντιδημάρχου Εξυπηρέτησης Πολιτών & Αθλητισμού Χάρη Μαυρουδή υλοποιείται σε συνεργασία με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδας κ. Κων/νο Σίμψη και τη δ/νση των ΚΕΠ του Δήμου Χαλανδρίου.
Στοιχεία επικοινωνίας των ΚΕΠ Χαλανδρίου
Κεντρικό ΚΕΠ
Τηλ.: 2132024600-7
e-mail: d.halandriou@kep.gov.gr
ΚΕΠ Μετρό Χαλανδρίου
Τηλ.: 2132149601-3
e-mail: d.halandriou-a@kep.gov.gr
ΚΕΠ Κάτω Χαλανδρίου
Τηλ.: 2132149501-4
e-mail: d.halandrioub@kep.gov.gr